piątek, 31 lipca 2015

Wakacje - co wziąć?

Ach, wakacje... Super sobie pomarzyć, a zaplanować? Ciężka sprawa. Odkładałam parę miesięcy aby wyjechać niedługo na dziesięć dni dla relaksu, pięknej opalenizny, widoków na morze i świeżych ryb.
Jednak został jeden problem... Jak o siebie zadbać? Sól, słońce, piasek, trochę alkoholu. A co z cerą, włosami, paznokciami? Na szczęście praca przy kosmetykach dała mi ogrom wiedzy na temat pielęgnacji. Tanio i skutecznie.
A więc, dla mnie priorytet to włosy. Moje niszczą się po jednorazowym wysuszeniu głowy.  W ramach eksperymentu kupiłam sobie marokański olejek arganowy. Co prawda troszkę szybciej robią się tłuste, ale lśnią, nie są ciężkie ani oklapłe. Po kilku dniach rozdwojone końcówki zniknęły, jak u mojej mamy, i jej koleżanek. Rewelacja za około 15zł. Starcza na ponad miesiąc.
Druga sprawa - skóra. W zeszłym roku wzięłam balsam do ciała regenerująco-nawilżający. Tragedia. Kurz przyklejał się do mnie, piasek, błyszczałam się.Potrzebujesz nawilżenia w ciągu dnia, aby nie stracić opalenizny i nie podrażnić skóry. Jak wiadomo kiedy chce się tanio, to nie kupisz super balsamu szybko wchłaniającego się za 25 zł i w górę. Dlatego narodził się kolejny super pomysł... Żel pod prysznic z balsamem + gąbka (mniej zużywasz  korzystając z niej niż lać żel bezpośrednio na dłoń). Po upalnym dniu na plaży można się wykąpać, iść na miasto bez żadnych zmartwień. Skóra odświeżona, nawilżona, bez klejenia się.
Paznokcie. Na morzem czy nad jeziorem, można je zniszczyć. Kiedy przesiąkną wodą, lub są od dłuższego kontaktu z solą łamią się i rozdwajają. Jedna pomyśli żeby obciąć, ale dla tych które pragną cały rok mieć długie, zadbane paznokietki jest sposób. Bez nakładania żelu, czy tipsów.Wynaleziono odżywkę 5w1 - baza, ochrona, wzmocnienie, odżywienie i połysk. Można nakładać samą, bądź pod lakier kolorowy. Kosztuje około 12zł.
Na koniec twarz. Nos, czoło i dekolt są najbardziej narażone na negatywny wpływ słońca. Nikt nie chce odchodzących płatków skóry i bolesnych oparzeń. Dlatego dziewczęta nie zapomnijcie zaopatrzyć się w maść cynkową. Zawiera przeciwutleniacze, neutralizuje wolne rodniki, co pomaga w regeneracji skóry. Tubka kosztuje 3zł, a przynosi szybkie ukojenie. Jest też dobry na trądzik.

Mam nadzieję, że pomogłam interesantkom, a jak Wy macie jakieś pomysły, z chęcią bym się zapoznała:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz